ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží, které má být zasláno zásilkovou službou, musí být potvrzeno prodejcem. Zákazník e-mailem obdrží automatické potvrzení přijetí objednávky. Touto zprávou dáváme na vědomí zákazníkovi, že na objednávce pracujeme. Tímto okamžikem je uzavřena kupní smlouva. Kromě automatického potvrzení přijetí objednávky, dostane zákazník upozornění od dopravce, kdy bude zásilka doručována. 

Dodáváme zboží v rámci České republiky a Slovenské republiky.

Zákazníci ze Slovenské republiky prosíme aby počkali na zálohovou fakturu v měně EUR. Děkujeme za pochopení.

DODACÍ LHŮTA

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodejce dodáno v co nejkratší době zásilkovou službou, max. do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. U platby na bankovní účet se lhůta počítá od připsání částky na účet prodejce. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. 

ZPŮSOB UHRAZENÍ CENY ZA ZBOŽÍ A DOPRAVA

Zákazník má na výběr ze dvou způsobů úhrady kupní ceny za zboží:

  • zboží je možné v plné výši zaplatit dobírkou (hotově, v některých případech také platební kartou)
  • bankovním převodem

Zákazníci ze Slovenské republiky prosíme aby počkali na zálohovou fakturu v měně EUR. Děkujeme za pochopení.

Dobírka

Platba proběhne v místě předání prostřednictvím smluvní zásilkové služby (hotovost bude předána kurýrovi zásilkové služby, je možné platit i platební kartou). Bližší informace o možnosti plateb naleznete na stránkách zásilkové služby www.ppl.cz

Platba bankovním převodem

Po potvrzení objednávky obdrží zákazník emailem informace nutné pro provedení platby. Pokud si zákazník přeje vystavit zálohovou fakturu, napíše email na info@ekoprodukt.cz a tato mu bude zaslána elektronicky.

Zásilka se zbožím bude obsahovat daňový doklad.

Pokud nebude platba za objednávku připsána do 7 dnů, bude objednávka automaticky zrušena.

Doprava PPL

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to v České republice a na Slovensku

Při hodnotě objednávky do 2000,-Kč včetně DPH je cena dopravy stanovena ve výší, která je uvedena při vytvoření objednávky a je odvozena od hmotnosti a rozměru objednávky. Cena Dobírky při platbě v hotovosti nebo kartou zásilkové službě je také vyčíslena při vytvoření objednávky a před jejím potvrzením. Toto platí při zasílání po České republice.

Při hodnotě objednávky nad 5000,-Kč je doprava a platba kurýrovi – dobírka  zdarma. Neplatí pro zásilky od 30 kg. 

Platí pro zasílání po České republice.

Osobní odběr

Osobní odběr zakoupeného zboží je možný v sídle firmy na adresách:

Jinačovice: doprava zdarma

  • Jinačovice 501, 664 34, areál firmy Ekoprodukt
  • Otevírací doba Po - Čt: 07:00 - 15:00, Pá: 7:00 - 13:30
  • tel.: 608 958 409

Doprava po Brno - město: 60 Kč  včetně DPH, pro objednávky nad 499 Kč

  • tel.: 608 958 409, Po- Pá: 08:00 - 15:00

 

Doprava zboží

Přepravu objednaného zboží zajišťuje společnost PPL.

CENÍK DOPRAVY ČESKÁ REPUBLIKA:

zásilka 1 - 20 kg:

  • cena dopravy při platbě dobírkou: 140 Kč
  • cena dopravy při platbě předem převodem: 109 Kč

zásilka 20 - 30 kg:

  • cena dopravy při platbě dobírkou: 190 Kč
  • cena při platbě předem převodem: 159 Kč

zásilka 50 - 100 kg:

  • Cena bude stanovena individuálně.

Osobní odběr: doprava zdarma

Při nákupu 5 -ti a více kusů zboží ve skleněném obalu, bude cena dopravy určena individuálně.

Bankovní účet pro platbu předem převodem v rámci České republiky:

Číslo účtu pro ČR: 2801023244/2010, Fio banka, a.s.

 

Doprava po Brno-město: 60 Kč včetně DPH, 1 - 5 dní, objednávky v hodnotě nad 499 Kč

 

Ceník dopravy Slovensko:

Zákazníci ze Slovenské republiky prosíme aby počkali na zálohovou fakturu v měně EUR. Děkujeme za pochopení.

Pro zaslání objednávky na Slovensko existuje pouze možnost PLATBA PŘEDEM NA ÚČET !!!

Cena dopravy při platbě předem převodem: 8

Banka: Citfin

IBAN: CZ2020600000000001054705

SWIFT: CITFCZPP

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.

Odesláním objednávky souhlasíte s těmito obchodními a dodacími podmínkami, souhlasíte i s reklamačním řádem. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodejcem a zákazníkem. Prodejce si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyvěsí na internetových stránkách www.jimdobre.cz a www.pijudobre.cz nejméně 1 den před účinností nových obchodních podmínek.

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem

Pro komunikaci zákazníka a prodejce slouží elektronická pošta info@ekoprodukt.cz nebo telefon +420608958409.