Zasílání zboží

Zboží, které má být zasláno zásilkovou službou, musí být potvrzeno prodejcem. Zákazník e-mailem obdrží automatické potvrzení přijetí objednávky. Touto zprávou dáváme na vědomí zákazníkovi, že na objednávce pracujeme. Tímto okamžikem je uzavřena kupní smlouva. Kromě automatického potvrzení přijetí objednávky, dostane zákazník upozornění od dopravce, kdy bude zásilka doručována. 

Dodáváme zboží v rámci České republiky a Slovenské republiky.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodejce dodáno v co nejkratší době zásilkovou službou, max. do 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. U platby na bankovní účet se lhůta počítá od připsání částky na účet prodejce. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. 

Způsob uhrazení ceny za zboží a doprava

Zákazník má na výběr ze dvou způsobů úhrady kupní ceny za zboží:

  • zboží je možné v plné výši zaplatit dobírkou (hotově, v některých případech také platební kartou)
  • bankovním převodem

Dobírka

Platba proběhne v místě předání prostřednictvím smluvní zásilkové služby (hotovost bude předána kurýrovi zásilkové služby, je možné platit i platební kartou). Bližší informace o možnosti plateb naleznete na stránkách zásilkové služby www.intime.cz

Platba bankovním převodem

Po potvrzení objednávky obdrží zákazník emailem informace nutné pro provedení platby. Pokud si zákazník přeje vystavit zálohovou fakturu, napíše email na info@ekoprodukt.cz a tato mu bude zaslána elektronicky.

Zásilka se zbožím obsahovat daňový doklad.

Doprava In Time

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodejce prostřednictvím zásilkové služby, a to v České republice a na Slovensku

Při hodnotě objednávky do 1200,-Kč včetně DPH je cena dopravy stanovena ve výší, která je uvedena při vytvoření objednávky a je odvozena od hmotnosti a rozměru objednávky. Cena Dobírky při platbě v hotovosti nebo kartou zásilkové službě je také vyčíslena při vytvoření objednávky a před jejím potvrzením. Toto platí při zasílání po České republice.

Při hodnotě objednávky nad 1200,-Kč je doprava a platba kurýrovi – dobírka  zdarma. Platí pro zasílání po České republice.

Osobní odběr

Osobní odběr zakoupeného zboží je možný v sídle firmy na adrese:

Jinačovice 501, 664 34, Jinačovice.

Doprava zboží

Přepravu objednaného zboží zajišťuje společnost Intime.

CENÍK DOPRAVY ČESKÁ REPUBLIKA:

zásilka do 30kg:

cena dopravy při platbě dobírkou: 140 Kč

cena dopravy při platbě předem převodem: 120 Kč

zásilka do 50kg:

cena dopravy při platbě dobírkou: 180 Kč

cena při platbě předem převodem: 160 Kč

zásilka do 100kg:

cena dopravy při platbě dobírkou: 308 Kč

cena při platbě předem převodem: 288 Kč

Osobní odběr: doprava zdarma

Bankovní účet pro platbu předem převodem v rámci České republiky:

Číslo účtu pro ČR: 2801023244/2010, Fio banka, a.s.

Ceník dopravy Slovensko:

Pro zaslání objednávky na Slovensko existuje pouze možnost PLATBA PŘEDEM NA ÚČET !!!

Cena dopravy při platbě předem převodem: 6€

Banka: Citfin

IBAN: CZ2020600000000001054705

SWIFT: CITFCZPP

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.

Odesláním objednávky souhlasíte s těmito obchodními a dodacími podmínkami, souhlasíte i s reklamačním řádem. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodejcem a zákazníkem. Prodejce si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyvěsí na internetových stránkách www.jimdobre.cz nejméně 1 den před účinností nových obchodních podmínek

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem

Pro komunikaci zákazníka a prodejce slouží elektronická pošta info@ekoprodukt.cz nebo telefon +420608958409.